Każda z postaci posiada własne statystyki i zdolności, każda z nich posiada
5 poziomów rozwoju. Z kolei
każdy poziom równa się 1 punktowi.
Tak więc siła naszej postaci to punkty statystyk + punkty zdolności = co przekłada się na naszą ostateczną moc.
Statystyki + Zdolności = Moc
Jednakże, istnieje również coś takiego jak zależność żywiołów. Jest to krąg:
< Ogień < Woda < Ziemia < Powietrze I tak właśnie, początkowy żywioł przegrywa z następnym, czyli:
Ogień przegrywa z
wodą,
woda przegrywa z
ziemią,
ziemiaprzegrywa z
powietrzem,
powietrze przegrywa z
ogniem.
Jak to się ma do rozgrywki?
Żywioł wygrywający zawsze pochłania żywioł przegrywający, przykład pojedynku:
Zawodnik A jest posiadaczem
Ognia(3) Zawodnik B jest posiadaczem
Wody(2)Zatem moc
A wynosi
3 / moc
B wynosi
2Chociaż zawodnik
A jest silniejszy mierzy się z przeciwnikiem, który posiada dominujący żywioł, idąc zgodnie z zasadą:
żywioł wygrywający pochłania żywioł przegrywający:
3(punkty ognia) -
2(punkty wody) =
1Koniec końców moc zawodnika
A wynosi
1 a moc zawodnika
B wynosi
2
Żywioł dominujący ma zawsze przewagę.
Pamiętajmy, że wszystko ma swoje plusy i minusy. Dlatego też bardzo ważny jest zróżnicowany rozwój.
Sprawa jest odmienna w przypadku żywiołów zaawansowanych i rozszerzonych, ponieważ nie posiadają one kręgu zależności, a co za tym idzie, nie mają ani mocnych ani słabych stron.