IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Zasady walki

Go down 
AutorWiadomość
Architekt
Administrator
avatar

Posts : 28
Join date : 30/10/2016

Profil RPG
Rasa: Architekt
Wiek postaci: Nieznany

PisanieTemat: Zasady walki   Pon Paź 31, 2016 4:54 pm

Każda z postaci posiada własne statystyki i zdolności, każda z nich posiada 5 poziomów rozwoju. Z kolei każdy poziom równa się 1 punktowi.


Tak więc siła naszej postaci to punkty statystyk + punkty zdolności = co przekłada się na naszą ostateczną moc.
Statystyki + Zdolności = Moc


Jednakże, istnieje również coś takiego jak zależność żywiołów. Jest to krąg:
< Ogień < Woda < Ziemia < Powietrze
I tak właśnie, początkowy żywioł przegrywa z następnym, czyli:
Ogień przegrywa z wodą, woda przegrywa z ziemią, ziemiaprzegrywa z powietrzem, powietrze przegrywa z ogniem.


Jak to się ma do rozgrywki?
Żywioł wygrywający zawsze pochłania żywioł przegrywający, przykład pojedynku:
Zawodnik A jest posiadaczem Ognia(3)
Zawodnik B jest posiadaczem Wody(2)
Zatem moc A wynosi 3 / moc B wynosi 2
Chociaż zawodnik A jest silniejszy mierzy się z przeciwnikiem, który posiada dominujący żywioł, idąc zgodnie z zasadą:


żywioł wygrywający pochłania żywioł przegrywający:
3(punkty ognia) - 2(punkty wody) = 1
Koniec końców moc zawodnika A wynosi 1 a moc zawodnika B wynosi 2


Żywioł dominujący ma zawsze przewagę.
Pamiętajmy, że wszystko ma swoje plusy i minusy. Dlatego też bardzo ważny jest zróżnicowany rozwój.


Sprawa jest odmienna w przypadku żywiołów zaawansowanych i rozszerzonych, ponieważ nie posiadają one kręgu zależności, a co za tym idzie, nie mają ani mocnych ani słabych stron.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://harukon.forumpl.net
 
Zasady walki
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Strefa Zasad :: Regulamin-
Skocz do: